سامانه 137 سامانه جامع ارتباط مردمی شهرداریهاست. این سامانه تسهیل در ایجاد ارتباط بین شهروندان و شهرداریها را فراهم کرده است.
محمد چوگری؛ مسئول سامانه 137 شهرداری خمین در خصوص عملکرد نه ماهه این سامانه گفت: در نه ماهه امسال هزار و 660 تماس از سوی شهروندان با سامانه برقرار شده است.
وی ادامه داد: بیشترین تماسها در حوزه معاونت خدمات و ایمنی شهری؛ رفت و روب، نظافت شهر، سطلهای زباله،سدمعبر، سگهای ولگرد و .... بوده است.
چوگری اظهار داشت:: 419 تماس در حوزه عمران؛ آسفالت و جدولکاری بوده، که به مسئول مربوطه ارجاع داده شده و تعدادی از درخواستهای شهروندان پاسخ داده شد.
وی اضافه کرد: 38 تماس در حوزه شهرسازی، 18 تماس در حوزه حمل و نقل، 11 تماس در حوزه حراست برقرار شده است.
چوگری عنوان نمود: تمام تماسها به حوزه های مربوطه ارجاع داده شده و تعدادی از درخواستهای شهروندان انجام و تعدادی دیگر در حال پیگیری است.
شهروندان میبایست توجه داشته باشند درخواستها با مد نظر قرار دادن، قوانین و مقررات، بودجه، برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت شهرداری پاسخ داده میشود و تعدادی از درخواستهای امکان اجرایی ندارند. به گفته مسئول سامانه 137 در سال جاری 600 تماس متفرقه با این سامانه گرفته شده است.
شهروندان خمینی میتوانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائلی که به شهرداری مربوط میشود، با سامانه 137 در میان بگذارند.