تاریخ خبر :1401/09/30
روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین سازمان و مردم هستند

روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین سازمان و مردم و گوش شنوا و چشم بینای سازمان هستند.

روابط عمومی‌ها در سالهای اخیر نقش مهمی در سازمانها ایفا می‌کنند. روابط عمومی‌ها رابط بین سازمان و مردم هستند. انتقادها، پیشنهادات، تقدیرها و .... از سوی شهروندان را به سازمان و مدیران انتقال می‌دهند و از سوی دیگر فعالیتها، برنامه‌ها، اهداف و عملکرد سازمانی که در آن مشغول به کار هستند را به مخاطبان انعکاس می‌دهند و سعی در اقناع مخاطب دارند.

روابط عمومی هر اداره و سازمانی متناسب با مخاطبان خود و امکانات و توانایی که سازمان دارد از رسانه‌های مختلفی چون؛ رسانه‌های دیداری و شنیداری (تلویزیون، رادیو، پادکست و...) رسانه‌های چاپی (روزنامه، ماهنامه و... ) برای انتشار اخبار و عملکرد استفاده میکند.

شهرداری خمین هم مانند هر اداره دیگری از فضای مجازی، سایت، روزنامه برای انعکاس اخبار و فعالیتهای خود استفاده می کند.

مرضیه شریفی، مسئول روابط عمومی شهرداری خمین گفت: این واحد در سال جاری تاکنون 504 خبر در خصوص فعالیتها، برنامه‌ها، بازدیدها و عملکرد شهرداری تولید و در کانال شهرداری، سایت شهرداری، هفته نامه آوای وطن، روزنامه های استانی و .... منتشر کرده است.

وی ادامه داد: بیشترین اخبار مربوط به حوزه عمران و خدمات شهری بوده است.

این واحد در 67 مناسبت ملی و مذهبی بنرها و پوسترهایی با تصویرسازی خوب و چشمگیر طراحی و در فضای مجازی  منتشر کرده و یا به صورت بنر چاپ و در سطح شهر نصب می‌شوند. هدف از اطلاع‌رسانی مناسبتها، گرامیداشت مناسبتهای ملی و مذهبی، انتقال مفاهیم و ارزشهای دینی و ملی به مردم و فضاسازی شهر است.

مسئول روابط عمومی شهرداری خمین اضافه کرد: عکسبرداری از کلیه پروژه‌ها و فعالیتهای سطح شهر توسط این واحد به صورت مستمر انجام و مستندسازی می‌شود.

واحد روابط عمومی، عملکردهای سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و یکساله تمام حوزه‌های شهرداری را جمع آوری و گزارشهایی تولید و منتشر می‌کند. همچنین این واحد با روزنامه‌های استانی و شهرستانی در ارتباط است و سعی می‌کند اخبار مهم، عملکرد پروژه‌ها و گزارشهای شهردار را به سمع و نظر مخاطبان و شهروندان برساند تا شهروندان بهتر بتوانند شهرداری را قضاوت کنند و انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند.

واحد روابط عمومی گزارشهایی هم از جلساتی که با موضوعات مختلف در شهرداری برگزار می‌شود انعکاس می‌دهد و سعی در شفاف‌سازی جلسات و مطالعات و بررسیهای کارکنان شهرداری دارد.

طراحی،چاپ و توزیع تقویم با تصاویری از عملکرد واحدهای مختلف شهرداری، طراحی و چاپ لوح سپاس به منظور تقدیر از اشخاص حقیقی و حقوقی از دیگر فعالیتهای واحد روابط عمومی است.

استفاده از ظرفیت تلویزیون شهرداری برای گرامیداشت مناسبتهای ملی و مذهبی، انعکاس فعالیتها و عملکردهای مهم از دیگر فعالیتهای مستمر این واحد است. مسئول این واحد تیزرهایی را با این موضوعات تولید، طراحی و پخش می‌نماید.

شهروندان برای در جریان قرار گرفتن بیشتر اخبار و اطلاعات شهرداری میتوانند عضو کانال اطلاع‌رسانی حوزه شهری خمین در تلگرام (H_sh_khomein@( و ایتا شوند یا به سایت شهرداری خمین (www.khomein.ir) مراجعه نمایند.

همچنین شهروندان میتوانند پیشنهادات و انتقادات و مشکلات خود را با ادمین کانال شهرداری خمین در میان بگذارند.

شریفی گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین سازمان و مردم و گوش شنوا و چشم بینای سازمان هستند. روابط عمومی شهرداری خمین در سالهای اخیر سعی کرده در کوتاه‌ترین و سریعترین راه ممکن با مخاطبان در تعامل باشد و اطلاعات و اخبار سازمان را صریح و صادقانه با شهروندان در میان بگذارد.





نظرات
برای این مطلب تاکنون نظری درج نشده
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
پست الکترونیک نمایش داده نمیشود
نظر شما
 
در تصویر چه عبارتی نوشته شده

ارتباط با ما

نشانی: استان مرکزی، خمین، بلوار بهشتي -روبروي فرمانداري
کد پستی : 13168-38818
تلفن :46333433-46342954-
نمابر : 46333306
ایمیل: khomeincity@yahoo.com
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری خمین می باشد
fara portal