تاریخ خبر :1401/04/01
برقراری 121 تماس با سامانه 137 در سه ماهه اول امسال

مسئول سامانه 137 شهرداری خمین گفت: در سه ماهه اول سال جاری 121 تماس با سامانه 137 شهرداری از سوی شهروندان برقرار شده است.

شهروندان در فروردین ماه 24 تماس، اردیبهشت ماه 49 تماس و در خرداد ماه 48 تماس با سامانه 137 برقرار و نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود را بیان کرده‌اند.

محمد چوگری مسئول سامانه 137 شهرداری خمین بیان کرد: حدود 79 تماس مربوط به خدمات شهری، 26 تماس مربوط به حوزه عمران، 7 تماس مربوط به حوزه حمل‌و‌نقل و مابقی تماس‌ها مربوط به به حوزه‌های دیگر است.

مسئول سامانه 137 عنوان کرد: بیشترین مطالبه شهروندان مربوط به نظافت شهر، آبیاری فضای سبز، لکه‌گیری آسفالت و ..... بوده است.

چوگری گفت: تمام پیشنهادات، نظرات و مطالبات شهروندان به حوزه‌های مربوطه ارجاع داده شده و مسئولین مربوطه پیگیر و پاسخگوی مطالبات شهروندان بوده‌اند.

سامانه 137 سامانه جامع ارتباط مردمی شهرداری‌هاست.  این سامانه تسهیل در ایجاد ارتباط بین شهروندان و شهرداری‌ها را فراهم کرده است. شهروندان خمینی می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائلی که به شهرداری مربوط می‌شود، با سامانه 137 در میان بگذارند.





نظرات
برای این مطلب تاکنون نظری درج نشده
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
پست الکترونیک نمایش داده نمیشود
نظر شما
 
در تصویر چه عبارتی نوشته شده

ارتباط با ما

نشانی: استان مرکزی، خمین، بلوار بهشتي -روبروي فرمانداري
کد پستی : 13168-38818
تلفن :46333433-46342954-
نمابر : 46333306
ایمیل: khomeincity@yahoo.com
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری خمین می باشد
fara portal