تاریخ خبر :1400/10/06
61 درصد تماسها با سامانه 137 مربوط به حوزه خدمات شهری بوده است.

در سه ماهه پاییز 1400، 105 تماس مربوط به حوزه معاونت خدمات و ایمنی شهری با سامانه 137 گرفته شده است که 61 درصد کل تماسها را در برمیگیرد.

سامانه 137 با هدف ایجاد فرصت برابر برای تمام شهروندان، رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیرمستقیم مردم بر شهر و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه‌اندازی شد.

به گفته مسئول سامانه 137 شهرداری خمین در پاییز 1400، 310 تماس با سامانه 137 گرفته شده است که از این تعداد 171 تماس آن مرتبط بوده است.

وی ادامه داد: 105 تماس مربوط به معاونت خدمات و ایمنی شهری، 46 تماس مربوط به معاونت عمران و شهرسازی، 9 تماس مربوط به معاونت توسعه و نیروی انسانی، 6 تماس مربوط به حوزه حمل‌و‌نقل درون شهری و مابقی مربوط به سایر حوزه‌ها بوده است.

مسئول سامانه 137 بیان کرد: بیشترین درخواست و شکایت مردم مربوط به نظافت کوچه‌ها و معابر، سد معبر وانتهای میوه فروش، وجود سگهای ولگرد، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، اشغال پیاده‌روها توسط افرادی که اقدام به ساخت‌وساز نموده‌اند، بوده است.

وی اضافه کرد: ساکنین خیابان قیام نیز بابت آسفالت این خیابان از شهرداری خمین تقدیر و تشکر کرده‌اند.

تمامی تماسها به مسئولین مربوطه جهت پیگیری و حل مشکلات و معضلات ارجاع داده شده است.





نظرات
برای این مطلب تاکنون نظری درج نشده
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
پست الکترونیک نمایش داده نمیشود
نظر شما
 
در تصویر چه عبارتی نوشته شده

ارتباط با ما

نشانی: استان مرکزی، خمین، بلوار بهشتي -روبروي فرمانداري
کد پستی : 13168-38818
تلفن :46333433-46342954-
نمابر : 46333306
ایمیل: khomeincity@yahoo.com
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری خمین می باشد
fara portal