تاریخ خبر :1400/06/30
سامانه 137 زمینه ارتباط بیشتر با شهروندان را فراهم کرده است

در سال جاری، در خصوص آسفالت و سنگفرش پیاده‌روها شهروندان از طریق سامانه 137 از شهرداری تقدیر و تشکر کرده‌اند.

سامانه 137 با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیرمستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه‌اندازی شده است.

سامانه 137 شهرداری خمین چند سالی است کار خود را آغاز کرده است. این سامانه درخواستهای مردمی را از طریق پیام صوتی دریافت میکند و آن را جهت پیگیری به واحد مربوطه میفرستد.

در شش ماه اول سال جاری، این سامانه 270 تماس ثبت کرده است که 232 تماس آن قابل پیگیری بوده است.

به گفته مسئول سامانه 137 شهرداری خمین، 60 درصد تماسها مربوط به معاونت خدمات و ایمنی شهری بوده است. شهروندان مشکلات خود را در خصوص رفت‌و‌روب معابر، سطلهای زباله، فضای سبز، سد معبر  و .... با این سامانه در میان گذاشته‌اند.

30 درصد تماسها در 6 ماهه اول سال 1400، مربوط به معاونت عمرانی بوده است. آسفالت، جدولکاری، اجرای کانیو و.... از مسائل عمرانی بوده که شهروندان مطرح کرده‌اند. 10 درصد مابقی تماسها هم مربوط به دیگر حوزه‌های شهرداری است.

در این مدت در خصوص آسفالت و سنگفرش پیاده‌روها شهروندان از شهرداری تقدیر و تشکر کرده‌اند.

بیشترین مشکلات مردم در 6 ماهه اول سال، مربوط به نظافت شهر و آبیاری درختان شهر بوده است.





نظرات
برای این مطلب تاکنون نظری درج نشده
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
پست الکترونیک نمایش داده نمیشود
نظر شما
 
در تصویر چه عبارتی نوشته شده

ارتباط با ما

نشانی: استان مرکزی، خمین، بلوار بهشتي -روبروي فرمانداري
کد پستی : 13168-38818
تلفن :46333433-46342954-
نمابر : 46333306
ایمیل: khomeincity@yahoo.com
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری خمین می باشد
fara portal