تاریخ خبر :1400/04/09
126 تماس در سه ماهه اول سال جاری با سامانه 137 انجام شد

تعدادی از شهروندان از آسفالتهای انجام شده در شهر از طریق سامانه 137 تقدیر و تشکر کرده‌اند.

محمد چوگری؛ مسئول بازرسی و شکایات شهرداری خمین گفت: در سه ماهه اول سال جاری، 126 تماس از طرف شهروندان با سامانه 137 شهرداری خمین انجام شده است که از این آمار،  60 درصد مربوط به معاونت خدمات و ایمنی شهری بوده است.

چوگری بیان کرد: نظافت شهر، فضای سبز، سد معبر بیشترین دغدغه شهروندان در حوزه خدمات شهری است.

مسئول بازرسی و شکایات عنوان نمود: 30 درصد تماسهای گرفته شده با این سامانه مربوط به مسائل و مشکلات عمرانی است و بیشترین دغدغه شهروندان در حوزه عمران؛ لکه‌گیری آسفالت است.

وی ادامه داد: 10درصد از تماسها مربوط به بقیه حوزه‌های شهرداری؛ حمل‌و‌نقل شهری، فرهنگی و.... است.

چوگری اظهار داشت: در بهار سال جاری از سامانه 137 شکایتی نبوده و مسئول سامانه سعی داشته شکایتها و مشکلاتی که ارباب رجوعها به صورت حضوری مطرح کرده‌اند را نیز حل کند.





نظرات
برای این مطلب تاکنون نظری درج نشده
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
پست الکترونیک نمایش داده نمیشود
نظر شما
 
در تصویر چه عبارتی نوشته شده

ارتباط با ما

نشانی: استان مرکزی، خمین، بلوار بهشتي -روبروي فرمانداري
کد پستی : 13168-38818
تلفن :46333433-46342954-
نمابر : 46333306
ایمیل: khomeincity@yahoo.com
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری خمین می باشد
fara portal