تاریخ خبر :1399/10/17
621 تماس با سامانه 137 انجام شد

در نه ماهه اول امسال شهروندان 621 تماس با سامانه 137؛ سامانه جامع ارتباط مردمی شهرداری داشته‌اند و نظرات، انتقادات، پیشنهادات، مشکلات و تقدیرهای خود را با شهرداری در میان گذاشته‌اند.

از تعداد کل تماسهای گرفته شده با سامانه 137، بیشترین تماس‌ها و گزارشهای شهروندان مربوط به مسائل عمرانی شهر بوده است. از جمله: آسفالت معابر، جدولگذاری کوچه‌ها و خیابانها، اجرای کانیو. 339 تماس، شهروندان در خمین در خصوص عمران شهر در نه ماهه ابتدای سال جاری با سامانه 137 داشته‌اند.

بعد از مسائل عمرانی، مشکلات خدمات شهری مانند: جمع‌آوری سگهای ولگرد، فضای سبز شهر، سد معبر، رفت‌و‌روب کوچه‌ها و خیابانها .... از مهمترین دغدغه‌های شهروندان است که به مسئولین مربوطه ارجاع داده شده است. 251 تماس در نه ماهه اول سال جاری با موضوع خدمات شهری با این سامانه انجام شده است.

مابقی تماسها مربوط به مدیریت حمل‌و‌نقل شهری خمین، اداره فرهنگی و اجتماعی، حراست و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و... بوده است.

به گفته مسئول سامانه 137؛ تمام تماسهای سامانه 137 به مسئولین مربوطه ارجاع داده شده و اکثر آنها پاسخ داده شده‌اند.

سامانه 137 سامانه جامع ارتباط مردمی شهرداری‌هاست.  این سامانه تسهیل در ایجاد ارتباط بین شهروندان و شهرداری‌ها را فراهم کرده است. شهروندان خمینی می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائلی که به شهرداری مربوط می‌شود، با سامانه 137 در میان بگذارند.




نظرات
برای این مطلب تاکنون نظری درج نشده
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
پست الکترونیک نمایش داده نمیشود
نظر شما
 
در تصویر چه عبارتی نوشته شده

ارتباط با ما

نشانی: استان مرکزی، خمین، بلوار بهشتي -روبروي فرمانداري
کد پستی : 13168-38818
تلفن :46333433-46342954-
نمابر : 46333306
ایمیل: khomeincity@yahoo.com
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری خمین می باشد
fara portal